adviesgesprek

Je wilt een nieuwe website, maar waar begin je? Wij helpen je hiermee graag verder. Wil je een website met bestaande (gratis) software zoals WordPress (waar onze website mee is gemaakt) of Magento (als e-commerce website), of moet het maatwerk worden?
Waar moet de website aan voldoen en wie gaat het maken? Gebruik je een Nederlands bedrijf of wil je het in een lage lonen land laten maken? 75% van alle websites voldoen niet (compleet) aan de verwachtingen van de opdrachtgever.

Er komen heel veel vragen op je af op het moment dat je besluit een nieuwe website te nemen.

  • Wie zegt dat de offerte die je hebt ontvangen een goede prijs is?
  • Wordt de site op tijd opgeleverd?
  • Zitten alle functies er in die ik wil hebben?
  • Wie doet het ontwerp en kan ik dit nog aanpassen?
  • Als de site opgeleverd is, krijg ik dan nog garantie?

Via een stappenplan lopen wij al deze punten met jou na om te zorgen dat je een website krijgt waar je niet alleen trots op bent, maar ook op tijd en binnen het budget.

Een paar voorbeelden die we hebben meegemaakt:

Een bedrijf zocht een e-commerce website. Ze hadden diverse offertes opgevraagd waarbij iedere ontwikkelaar maatwerk voorstelde, goedkoopste prijsopgave € 65.000 wij hebben dit voor 10% van dit bedrag kunnen realiseren.

Een ontwikkelaar bleef maar vragen of de website zo goed was en het opleveringsformulier getekend moest worden. Na 2 uurtjes advies kwamen we op in totaal 35 punten die nog aangepast moesten worden voordat de website aan de gemaakte afspraken voldeed. De uiteindelijke oplevering was meer dan 2 weken later!

Een opdrachtgever heeft een website besteld bij een nieuw bedrijf. Hij was echter vergeten te vragen of ze wel ervaring hadden met het pakket wat hij wilde gebruiken. Resultaat oplevering 1 jaar na de afgesproken datum met een triest resultaat.

Een kleine ondernemer begon naast zijn vaste baan een e-commerce webshop. Dit betekende iedere dag na zijn werk haasten naar huis, de pakketten inpakken, naar het postkantoor en ‘s-avonds klantvragen beantwoorden. We hebben deze ondernemer geadviseerd om zijn logistiek uit te besteden en voor klantvragen een call center in te schakelen. Resultaat, de omzet steeg omdat hij tot 21:00 uur bestellingen aan kon nemen die de volgende dag geleverd werden. Klantvragen werden direct beantwoord door het call center. Hij had het grootste gedeelte van zijn privéleven terug en kon nu zelfs rustig op vakantie zonder op de website te moeten zetten dat hij gesloten was.

Voorkom hoofdpijn en schakel ons voortijdig in.